12107898_1029128050451466_2687879862425501207_n

De la un simplu sandwich, care prinde deodata culoare cand strecuram o frunza de salata in compozitie si pana la farfurii cu retete rafinate in care se integreaza perfect, salata verde creata se foloseste in special pentru contributia deosebita pe care o aduce la aspectul fiecarei retete. Se foloseste cel mai adesea proaspata, in salate, sandwich-uri si tartine, sau gatita, in supe si ciorbe, placinte, rulade si ca garnitura pentru diverse preparate.

Ce obtinem din consumul de salata creata?

Dincolo de aspectul frumos, salata verde mai are de oferit si un continut bogat in vitamine (B6, B9, C si E), iod si saruri minerale precum magneziu, fosfor. Consumul de salata verde creata ajuta la mentinerea unui sistem imunitar sanatos, reduce riscul de boli cardio-vasculare, mentine functionarea normala a glandei tiroide si a sistemului nervos.

Trucuri in bucatarie:

  • Cumpara salata creata care are frunzele mai inchise la culoare (este mai bogata in nutrienti), ferme si proaspete.
  • Poti pastra salata mai mult timp in frigider, daca separi frunzele, le speli, le scuturi bine pana nu mai au deloc apa pe ele si le pui intr-o punga in cutia de legume.
  • Cand faci salata, rupe frunzele in loc sa le tai si amesteca folosind mainile. Daca folosesti clestele de salata risti sa zdrobesti frunzele de salata care sunt destul de delicate.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.